Dětem jsou nabízeny činnosti podle jejich schopností, respektujeme individuální tempo dětí. Umožňujeme mladším dětem pozorovat a napodobovat starší děti při činnostech a motivovat jejich zájem o budoucí úkoly. Vytváříme příležitosti pro kooperaci mezi dětmi a předávání poznatků a zkušeností mezi nimi tou nejpřirozenější cestou. Rozvíjíme komunikativní dovednosti dětí, rychlejší vývoj pasivního i aktivního slovníku i gramatické stránky řeči u dětí od 3let.
Vedeme starší děti k pomoci mladším dětem.
V obou třídách vytváříme dětem příjemné a vstřícné prostředí, uplatňujeme citlivý přístup ke každému dítěti, upřednostňujeme individuální a skupinové formy práce.
Jednotlivé třídy nesou název podle aktuálního celoročního projektu ve školním roce.
( šk.rok 2009/2010 třída: „kočičky Pacičky“, kocourka Canfourka“)
V případě provozu pouze jedné třídy MŠ v daném školním roce se naplňuje do počtu 24 dětí, s výjimkou do počtu 28 dětí. Za provozu dvou tříd MŠ se v daném školním roce je maximální počet dětí:
- první třída v přízemí 24 dětí
- druhá třída v patře 16 dětí.
2009/2010 24dětí; 12 děvčat, 12 chlapců
16dětí; 7 děvčat, 9 chlapců